. گاهی....

زندگیم خاصه.....چون خدا خواسته....

گاهی....

گاهی با خود فکر میکنم...

آمدنم را گریستم ،

اما آیا ؛

رفتنم را خواهم خندید؟

نمی دانم ؛

اما میدانم که آن را

چگونه بودن و چگونه ماندنم مشخص خواهد کرد ...

آری گاهی ساعتها با خود...

  فکر میکنم... فکر میکنم... فکر میکنم

جملات زیبا گیله مرد

 


نظرات شما عزیزان:

ثـــــــــنا جون
ساعت15:01---4 مرداد 1394
سلام جیگر وبلاگت مث همیشه عالی یه عالیه

ی سر به منم بزنی بعد نیستاااااا تو هم منو لینک کن هر سه تا وبلاگ رو لطفااااا


کیمیا
ساعت18:49---23 تير 1394
مرسی لینکم کردی خانومی

با افتخار لینکی
پاسخ:فداتشم آجی قشنگم.


zahra
ساعت10:27---6 تير 1394
سلام
وبلاگت خوبه اگه خواستی با هم تبادل لینک کنیم
لینکم کردی خبرم کن لینکت کنم باشه ؟
راستی هر چن تا نظر بزاری دوبرابرشو تو وبت میزارم
دوستی مشارکتی ! قبول ؟
پاسخ:باشه ولی آدرش نذاشتی کـــــــــــــــــــه.


باران
ساعت15:44---3 تير 1394

پاسخ:ممنونم عزیزم. فدات.


سحر
ساعت14:34---2 تير 1394
هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, ] [ 18:11 ] [ mahsa ] [ ]