.

زندگیم خاصه.....چون خدا خواسته....

گیله مرد میگفت : دل دادن به گوش دادنه ؛ نمیشه خود رو دلداده کسی دونست، ولی گوش به حرفهاش نداد ، ( البته گوش دادنی که عمل در پی داشته باشه )

روی تکه ای کاغذ عکس یک قلب رو کشید.

پرسید : میتونی بگی این چیه ؟

با تعجب گفتم : این شکل یک قلب و علامت عشقه !

کاغذ رو از وسط تا زد و گفت : عشق از دو گوش تشکیل شده ؛

میدونی یعنی چی ؟ نمیشه ادعای خداپرستی و عشق به خدا داشت ولی یک گوش ات به خدا باشه و گوش دیگرت به غیر خدا ...

کاغذ رو به دستم داد و رفت ...

جملات زیبا گیله مرد



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت20:25---12 مهر 1394
خیلی زیبا بود به وب منم سر بزن

helenaaa
ساعت19:13---19 مرداد 1394
سلام گلم ممنون ک سرزدی..لینکت کردم
راستی وبتم عالیه
پاسخ:سلام عزیزم. خواهش میکنم. نظر لطفته گلم.


سما
ساعت18:20---5 مرداد 1394
جیجرم وبلاگت عالیه ب منم سر بزن لطفاااااااااااا
پاسخ:مررسی گلم. اومدم.


ثنااااااااااااا
ساعت15:03---4 مرداد 1394
www.setayesh200.blogfa.com
www.setayesh8029.blogfa.com
www.8029.blogfa . com

سر بزنین
پاسخ:وااای بیا هر سه تا رو بیام. چی کار کنم دیگه از دست تو .


hana
ساعت17:48---8 تير 1394
سلام وبتون خیلی قشنگه لطفا به منم یه سری بزنید
پاسخ:اومدم عزیزدلم.


سحر
ساعت14:32---2 تير 1394
ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم.. آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی...


پاسخ: خیلی قشنگه گلم.


هانا
ساعت18:37---31 خرداد 1394
سلام عزیزم با اسمه وبت لینکت کردم
مرسی
پاسخ:فدات.


هانا
ساعت18:15---31 خرداد 1394
سلام
ازاینکه سرزدی ممنون
با تبادل لینک موافقم منو با اسم وبم لینک کن
اگه لینکم میکنی حتما باید هم سربزنیو نظرتو بذاری وگرنه لینکت حذف میشه اگه موافقی
بگو با چه اسمی لینکت کنم
پاسخ:خواهش میکنم. لینک شدی. باشه هم میام هم نظر می ذارم. میام تو وبت بهت می گم.


پری....
ساعت8:41---31 خرداد 1394
من نمی دانم

که چرا می گویند: اسب حیوان نجیبی است ، کبوتر زیباست.

و چرا در قفس هیچکسی کرکس نیست.
گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد.

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.
واژه ها را باید شست .

واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد.
چترها را باید بست.

زیر باران باید رفت.
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد.

با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت.
دوست را، زیر باران باید دید.

عشق را، زیر باران باید جست.
زیر باران باید بازی کرد.

زیر باران باید چیز نوشت، حرف زد، نیلوفر کاشت
زندگی تر شدن پی در پی ،

زندگی آب تنی کردن در حوضچه “اکنون”است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, ] [ 18:16 ] [ mahsa ] [ ]