. فقط خدا.....

زندگیم خاصه.....چون خدا خواسته....

فقط خدا.....

هوا چقدر خوب و دو نفره ست ...

من هستم و خدا ...

و در جاده ی زندگی ، صورتم مهمان نسیمی که معطر شده از امید ...

به خودم میگم : هیچ چیز ارزش این رو نداره که دستم رو از دستان مهربون خدا بکشم بیرون و بگذارم تو دست غیر خدا ...

راستی اونکه دستان مهربان خدا رو  به غیر او فروخت غیر از افسوس چه چیزی رو بدست آورد ؟

 

جملات زیبا گیله مرد

 



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت14:49---7 مرداد 1394
وبت فوق العادست!!!مطالب خیلی پرمعنایه
ممنون میشم یه سری هم به من بزنی
پاسخ:نظر لطفته گلم. فداتشم. حتما.لینکت کردم.


ستایــــــــــش
ساعت18:21---5 مرداد 1394
وبلاگت فوق العادست من دوستش دارم .....
عالیه عالیه خخخخخ
پاسخ:مرررسی عزیزم. نظر لطفته.


ترنم
ساعت15:59---20 تير 1394
وبت عالی پر معناس ممنون میشم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ] [ 12:7 ] [ mahsa ] [ ]