. دلم تنگ شده.....

زندگیم خاصه.....چون خدا خواسته....

دلم تنگ شده.....

...........

خدایا ؛ من ... دلم دیروز می خواهد ؛

صمیمیت , فداکاری,  فضای انس می خواهد

اگرمقدور اینها نیست در اینجا

کمی بی پرده میگویم ؛ دلم پرواز میخواهد ...

 جملات زیبا گیله مرد

*مرجان سرخ*

 


نظرات شما عزیزان:

ثناااااااجونم
ساعت15:06---4 مرداد 1394
عالیه . عالیه عالی فوق العادست ...



پاسخ:سلام ثـــــنـــــا جونم. خوبی؟؟ دلم خیلی تنگ شده. مرررسی که سر زدی.


فاطمه
ساعت20:29---16 تير 1394

اما تو بگو ما به چه قیمت؟ «دوستی»

امروز به این قیمت، فردا به چه قیمت؟

ای خیره به دلتنگی محبوس در این تنگ

این حسرت دریاست تماشا به چه قیمت
یک عمر جدایی به هوای نفسی وصل

گیرم که جوان گشت زلیخا به چه قیمت

از مضحکه دشمن تا سرزنش دوست

تاوان تو را می‌دهم اما به چه قیمت

مقصود اگر از دیدن دنیا فقط این بود
دیدیم، ولی دیدن دنیا به چه قیمت .


roxana
ساعت11:15---28 خرداد 1394

سلام من هم از عنوان و هم از مطالبت خوشم اومد مرسی عزیزم.به وب منم سر بزن
پاسخ:مرسی عزیزدلم. فداتشم گلم. اومدم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ] [ 12:40 ] [ mahsa ] [ ]